Autohuolto Mönkkönen on Suomen 70. paras autokorjaamo.

Arvostelu perustuu autokorjaamon asiakkaiden kokemuksiin ja heidän antamiin todelliseen arvosteluihin ja palautteisiin, joita oli kaikkiaan 82 kappaletta. 

  • 9.17
    Asiakkaiden arvosana
  • 82
    Arvosteluiden lukumäärä
  • Asiakkaat kehuvat yrityksen luotettavaa palvelua, pitävää hinta-arviota ja aikataulua sekä nopeaa palvelua. Uudet tilat saivat kiitosta.
    Tekoälyn fiilis
  • Autohuolto
    Yrittäjän ilmoittama 1. sijainen kategoria
  • Siilinjärvi
    Kaupunki
  • +358 40 9621300
    Puhelin

Tekoälyn analyysi autokorjaamosta Autohuolto Mönkkönen

Tekoälyn analyysi on tehty Autohuolto Mönkkönen asiakkaiden todellisiin palautteisiin ja kokemuksiin pohjautuen.

Tällaiset teemat tekoäly tunnistaa asiakkaiden palautteista

Asiakkaat arvostavat palvelun luotettavuutta, nopeutta ja hinta-arvion tarkkuutta. Myös uudet tilat ja varaosapalvelu saavat kiitosta.

Tekoälyn tekemä yhteenveto Autohuolto Mönkkönen asiakkaiden arvosteluista

Asiakkaat kehuvat yrityksen luotettavaa palvelua, pitävää hinta-arviota ja aikataulua sekä nopeaa palvelua. Uudet tilat saivat kiitosta.

Missä Autohuolto Mönkkönen sijaitsee?

Tutustu autokorjaamon kotisivuihin tai katso Google Maps -kartalta, missä tämä autokorjaamo sijaitsee?

Tähdet kertovat totuuden!

Autohuolto Mönkkönen asiakkaat ovat antaneet 1-5 tähteä seuraavalla jakaumalla:

⭐⭐⭐⭐⭐ 65 kpl
⭐⭐⭐⭐ 15 kpl
⭐⭐⭐ 0 kpl
⭐⭐ 0 kpl
⭐ 2 kpl

Kuunnellaan nyt tuoreita kokemuksia Autohuolto Mönkkönen asiakkaiden kertomana.

Tätä mieltä minä olen autokorjaamosta Autohuolto Mönkkönen ja sen asiakaskokemuksesta!"

Asiakkaan palaute

Jos voisin niin antaisin miinusmerkkisen arvostelun! Palvelun laatu on romahtanut selvästi edellisistä arvioista tai sitten ihmisiä ei ole kiinnostanut huonosta palvelusta kirjoittaa. Vein auton huoltoon moottorin tehon aleneman takia ja autoon vaihdettiin ahtoputken palanen. Ja auto luovutettiin erittäin vaarallisessa kunnossa takaisin! Emäntäni joka ei ollut autolla aijemmin ajanut ihmetteli auton tärinää ja kertoi asiasta kotona. Käynnistin auton ja huomasin että auto tärisee jo tyhjäkäynnillä lähes yhtä paljon kuin olisin ajamassa traktorilla pellolla! Tuota ei ole ollut miteenkään mahdollista olla huomaamatta ennen auton luovutusta ja silti luovuttivat auton "korjattuna". He vain mainitsivat luovutiksen yhteydessä, että yksi polttoaineen suutin antaa vikakoodin. Heitä ei siis millään tavalla kiinnostanut että auto ei ole turvallinen tai sitä ei voi edes ajaa. Ilmoitin asiasta heti seuraavana päivänä (perjantaina) 14.6 ja kysyivätkö saanko auton heidän pihaan maanantaiksi. Autolla jolla ei voi edes ajaa? Saanko siirrettyä sen heidän pihaan? Heidän piittaamattomuuden takia? Kävin paikan päällä viemässä avaimen, jotta voivat auton hakea takaisin korjattavaksi. Ja jossain välissä ennen juhannusta auto olikin haettu korjaamolle. Ja kävin paikan päällä kertomassa huoleni tähän astisesta korjaus prosessista. Pääsimme yhteisymmärrykseen siitä että työkustannukset vähennetään loppulaskusta ja kertoivat, että pääsevät vaihtamaan suuttimen lomiensa jälkeen. Eivät suoraan kertomeet lomiensa pituudesta, mutta tiesin että töihin palataan viimeistään 8.7 kun olin varannut asuntoautolle huollon tuolle päivälle, jonka sittemmin vaihdoin toiselle liikkeelle. Jouduin itse palaamaan asiaan viestitse 23.7 kun liikeen puolelta ei asiasta oltu yhteydessä sitten juhannus viikon käynnin jälkeen. Tuolloin selvisi että autoon vaihdettu suutin, mutta auto ei ole vieläkään kunnossa. Ja loput kolme suutinta on viety testiin. Perjantaina 26.7 ilmoittivat että loputkin suuttimet ovat rikki ja pitäisi vaihtaa. Vastasin heti että "vaihtakaa kaikki ja ottakaa jokainen vaihdettu osa talteen että näen itsekkin mitä ootte tehny". Tämän jälkeen jouduin käymään vielä paikan päällä kaksi kertaa kyselemässä ja jälkimmäisellä kerralla 2.8 auto oli viimein "kunnossa". Autossa nimittäin paloi heti ensimmäisenä huoltovalo. Olin siis lähes kaksi kuukautta odottanut että saan ajokuntoisen auton ja silti auto oli heti huollon tarpeessa. Huomasin myös että auto pitää vasemmalle käännyttäessä kolinaa, jota en myöskään muista olleen ennen auton viemistä ensimmäiseen huoltoon 13.6. Ilmoitin näistä heti autoliikkeen työnjohdolle ja sieltä vastaukseksi sain että nämä vikakorjaukset ja perushuollot eivät liity toisiinsa joten tämän takia autoa ei oltu huollettu. Ja kolinaan ei osannut ottaa kantaa. Seuraava epäkohta löytyi jo loppulaskusta. Hain auton 8.8, kun olivat silloin saaneet kolme viimeisimpänä vaihdettua suutinta toiselta liikkeeltä takaisin. Laskun loppusumma oli 1915,12€. Tähän sisältyi myös työtä vaikka olimme jo juhannusviikolla asiasta sopineet että ne jäävät pois kun jo siinä vaiheessa työ oli kestänyt sekä perheellemme oli joutunut vaaraan rikkinäisen aiton takia. Kohtuuttomalta summa kuulostaa myös ilman töitä. Kun osien hankinta hita 4 suuttimelle on 1077,12€ alveineen ja heidän hinta 1695€. Ja tarvikkeet mukaan luettuna hinta onkin jo 1754,12€. Hinnasta ei myöskään annettu minkäänlaista tietoa jos ei lasketa sitä että he olivat kertoneet yhden suuttimen vaihdon olevan 400€. Jonka oletin sisältävän myös asennustyöt. Tuokin tieto oli jostain kasvotusten käydystä keskustelusta kesäkuun puolelta, joten olisihan tästä pitänyt saada selkeä erittely. Jäi tunne että he olisivat aiheuttaneet viat ja eivät ota niistä vastuuta. Yhteen vetona korjauksen epäkohdat - aiheutettu vaaran paikka (rikkinäinen auto) - kesti aivan liian kauan - liikkeen kommunikoinnin olleen huonoa - hinnoittelun - läpinäkyvyys (asiakaalta pimitetään tietoa) - aiheutettu stressi - ei edes sijaisautoa näin pitkälle korjausajalle - huolimattomuus/piittaamattomuus

Asiakkaan suusta

Usein esitettyjä kysymyksiä

Parasautohuolto.fi palvelee yrityksiä ja kuluttajia löytämään toisensa mahdollisimman helposti.