Autokorjaamo Vepsäläinen on Suomen 2. paras autokorjaamo.

Arvostelu perustuu autokorjaamon asiakkaiden kokemuksiin ja heidän antamiin todelliseen arvosteluihin ja palautteisiin, joita oli kaikkiaan 452 kappaletta. 

  • 9.92
    Asiakkaiden arvosana
  • 452
    Arvosteluiden lukumäärä
  • Asiakkaat kehuvat automaalaamon erinomaista, ammattitaitoista ja nopeaa palvelua. Yritystä suositellaan lämpimästi.
    Tekoälyn fiilis
  • Autokorjaamo
    Yrittäjän ilmoittama 1. sijainen kategoria
  • Oulu
    Kaupunki
  • +358 41 5072171
    Puhelin

Tekoälyn analyysi autokorjaamosta Autokorjaamo Vepsäläinen

Tekoälyn analyysi on tehty Autokorjaamo Vepsäläinen asiakkaiden todellisiin palautteisiin ja kokemuksiin pohjautuen.

Tällaiset teemat tekoäly tunnistaa asiakkaiden palautteista

Asiakasarvostelut korostavat erittäin hyvää, nopeaa ja ammattitaitoista palvelua sekä ystävällistä asiakaspalvelua.

Tekoälyn tekemä yhteenveto Autokorjaamo Vepsäläinen asiakkaiden arvosteluista

Asiakkaat kehuvat automaalaamon erinomaista, ammattitaitoista ja nopeaa palvelua. Yritystä suositellaan lämpimästi.

Missä Autokorjaamo Vepsäläinen sijaitsee?

Tutustu autokorjaamon kotisivuihin tai katso Google Maps -kartalta, missä tämä autokorjaamo sijaitsee?

Tähdet kertovat totuuden!

Autokorjaamo Vepsäläinen asiakkaat ovat antaneet 1-5 tähteä seuraavalla jakaumalla:

⭐⭐⭐⭐⭐ 304 kpl
⭐⭐⭐⭐ 109 kpl
⭐⭐⭐ 19 kpl
⭐⭐ 4 kpl
⭐ 16 kpl

Kuunnellaan nyt tuoreita kokemuksia Autokorjaamo Vepsäläinen asiakkaiden kertomana.

Tätä mieltä minä olen autokorjaamosta Autokorjaamo Vepsäläinen ja sen asiakaskokemuksesta!"

Asiakkaan palaute

Toisin kuin Vepsäläinen itse väittää, se EI ole aina (tai koskaan?) merkkikorjaamoja vähintään 10% edullisempi. Itse asiassa monesti kalliimpi, mutta tarjoaa toki, pisteet siitä, hintatakuun eli jos (alennut) kirjallisesti todistamaan merkkikorjaamon tarjouksen, saat sen 10% halvemmalla riippumatta siitä mikä oli Vepsäläisen oma, jopa reilustikin kalliimpi tarjous. Itse en edellä mainittua ole koskaan kehdannut hyödyntää, ei ole oikein minun juttu, mutta ihan selvästi Vepsäläisen markkinointistrategia on vain poimia asiakasvirrasta ne jotka asiakkuudenhallintajärjestelmän automaation haaviin jäävät. Mistään yksittäisen asiakkaan yksilöllisestä huolenpidosta ei ole kysymys, vaikka kohdennetut blogikirjoitukset ja sähköpostit niin antavat ymmärtää (se etunimesi sähköpostin tervehdyksessä tekee algoritmi automatiikalla sähköpostiosoitteen (tai muiden mahdollisesti tietokannassa olevien asiakastietojen)) perusteella. Vepsäläinen on epäilemättä parasta A-luokkaa työn ja takuun osalta mutta ei poikkea merkkikorjaamoista hintansa osalta millään tavalla, voi olla jopa kalliimpi.

Asiakkaan suusta

Kaikki on toiminut niinkuin on sovittu

Usein esitettyjä kysymyksiä

Parasautohuolto.fi palvelee yrityksiä ja kuluttajia löytämään toisensa mahdollisimman helposti.